Mmm!

Huuah!
Jag ser pengarna rinna iväg från kontot...
Men det kanske inte är så konstigt i dessa juletider ^^
Idag var jag och köpte ännu en julklapp till H!
Vart en rååläcker tröja som var supernajs, så nu får han fasen bli nöjd =P
Sedan fick jag ett par skitsnygga stövletter i svart med rundad tå av mami <<3
Varefter jag blev bjuden på mat <3
Vad köpte jag till mig själv då? Mat =P
Ja, får vara nöjd med mina photopearls, som jag veerkligen hoppas kommer imon!

Har fått hem den där supersnygga Motley Crue tishan med, var så underbar!
Tänk att jag slapp tull på bägge försändelserna!
Fattar det inte än, men jag prisar/tackar högre makter för detta ;-)
PS. Jag såg LILA Listerine på Apotket idag, lila!! =D Den måste jag köpa nästa gång jag är där =P

Nu ska jag sôva hörrni!
**Pyss

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0