Fina jul <3

Jag hade en verkligen underbart fin julafton med familjen och H!
Jag fick så ootroligt mycket fina grejer så det är inte sant, kan knappt fatta det än!
Och på detta god mat och trevlig samvaro!
Jag vill tacka alla i min familj för att jag fick fira min jul där ^^,

Jag fick:
 - Me & My Katamari till PSP 
 - Underbara Candy Candy dvd boxen
 - 500 på det lokala köpcentrat
 - En asfin Kosta Boda skål i grönt
 - Harvest Moon DS Island of happiness
 - Ett par råläckra stövletter
 - Duschcreme
 - En rolig dassbok ;-D
 - En köksvåg i silver
 - Muminmugg + mumin samlarglas
 
Najs! =D

Tacktacktack för denna fina jul!
**Pyss

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0