Underbart dygn

Varit hos min goooding Miiia från onsdag kväll till torsdag kväll. Tog Daisy och rullade dit!
Var hur underbart som helst, inte sett henne på så länge <3
Innan jag åkte fick jag hjälp av världens sötaste _Chris att köpa ännu 2 GB spel till samlingen =D Det vart inte ens dyrt, så det betalade jag med glädje. Kaching! 2 spel mindre att inhandla till GB listan =) Pierre le chef + camp deadly
Tack världens sötaste för att du finns <3

Återgår till Miiia!
Det var så skönt att se Bacon, Melon och Sanna igen (hennes fina katter) Skönt att vara i hennes mysiga lägenhet. Skänt att se på gamla barndomsfilmer och skratta skiten ur sig =D Skönt att glo på snygga bilar och snacka litet skit!
Träffade också vännen Ronn =) Karin sötnosen var litet krasslig (>_<)  och Nina såg vi inte heller =(
Men jag vill åka dit snart igen, gått för länge sedan sist. Måste varit i mars/april när jag tänker efter! Hughh, vad trist!
Nu sitter jag här mätt å go, för visst åt vi bara en massa gott ;-D Köpte en ny foundation med, mineral. Ska bli kul att testa!
Ska sova nu och smälta allt roligt!

Har få vänner, men de är allt för mig. Även fast man är dålig på att visa det.
Lööv Joo!
*Puss

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0