Tomt

Ja, idag/snart ska jag skjutsa mami och papi till stationen. De åker upp till Norge nu igen. Blir lämnad ensam igen ;-)
Ja, H kommer ju hem ett par dagar i månaden från Norge. Men det är kul att ha någon att gå upp till spontant och bara växla några ord och sedan bege sig igen. Mina bröder jobbar nästan jämt och har sina familjer, dessutom umgås vi inte sådär tätt heller. Mamma kommer hem igen i slutet av september, men papi vet jag inte hur det blir med. Han ska ev. på fiske i Lofoten i vinter, så jag hoppas han kommer hem med mami. Så vi får ses litet mer innan 2oo9 tågar in.
Nu ska jag päsa en stund innan jag skjutsar päronen till tåget.
Hörs ikväll godingar!

*Köss

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0