Sunk!

Har så jäkla ont i huvudet och i magen :S
Hittar inte min Ipod heller... Är sugen på en sväng ut med cykeln, det kanske piggar upp litet?
Bara man inte håller på att bli sjuk eller något. Ringde iaf vårdcentralen som ringde upp. Men hon kunde inget boka så jag fick ringa min husläkare på hennes telefontid imorgon bitti klockan 08.oo. Hell yeah! Jag ska alltså behöva gå upp så tidigt när jag har sovmorgon, mhmm... Herligt!
Annars är allt ok, pratat med H nyss =)
Midjelåset på maskinen hade rasat, så han hade stått och skruvat litet och var nu på väg till sin campingvogn ;D
Han skulle till Mads-Uluu (=P) för att duscha ;D
Och jag ska pyssla litet hemma nu, för imon kommer H ääntligen hem =D

Så vi hörs imorgon gott folk!
*Köss

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0