Söt dag

Idag har det varit en fin dag =) Trots skurar och grådaskigt väder
Jobbade imorse och hade en fullspäckad men trevlig dag på jobbet ^^
Tog bilen hemåt och plockade på mig mami och papi för att åka ut till köpcentrat.
Där shoppade jag på mig en guldig ögonskugga från MUS och en Puma spraydeo på Cubus. Handlade även tråkiga grejer som mat =/
Hämtade även upp mina supersnygga tishor från USA =) Riktigt najs!
Lagade viltmästarskav med pasta och grönsaker. Var riktigt gottans!
Vilade/pratade med H i telefonen... Konstigt det känns att han är borta nu efter typ 5 veckor hemma =( Först trodde jag det skulle vara skönt, men nu är det mest tomt... Jålig man är ;-)
Blev bjuden hem till päronen. Min norska kusin Daniel är på besök från Paris, Frankrike. Har inte sett han på 2 år nu, så det var kanonkul att sitta och lyssna/prata litet =) Hämtade min PS2a hos brorsan, nu när jag är ledig får jag passa på att spela litet!

Dagen som sådan kort sammanfattad =P
Sov sött alla karameller därute!
*Puss



my lovelii <3


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0