Nattis

Idag har det varit ngt heela dagen. Men nu är det bara såå litet kvar innan det är färdigt, gött!
Varit och handlat litet ekologisk/miljövänlig allrengöring och diskmedel. Gött att det finns alternativ till de andra kemikalieäcklet! Och i kassen slank det ner en ask vindruvor också =)
Mysigt!
Sitter och kollar mailen och litet annat skrot ;-D
Fick ju hem mitt Tigi Haircare Dumb Blonde shampoo + balsam idag =)
PLUS...
*trumvirvel*
Min svart/guldiga Adidas WCT =D
God damn vad snygg den var!
Lucky mee =)
Sedan har jag i nästa vecka hemma ett par nya ljusa Fornarina jeans =)
Nästan som en födelsedag varje vecka =P
Va inget SATC idag =( Buhuu, sett fram emot det hela dagen ju =S
Psst! Jag tror jag vet vad jag får av pappa i födelsedagspresent =P
Näe sötnosar, är så nannig nu!

*Nattis

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0