Morrn'

Jag har allt vare vaken en stund, men bara legat och haft det gött/sett på tv ;D
Har precis varit och smort in mig med min goa dermalogica creme, den är världsbäst...
Ska testa min nya mineralfoundation snart, ska låta cremen sjunka in ordentligt först.
Under tiden tar jag och surfar på mina daílies och snackar med H i telefonen. En vi kände till i Norge hade dött igår i en tragisk olycka =( Det var inge roligt att börja dagen med =/ Usha, jaja...

Ska nog inte testa de nya ögonskuggorna idag, vill ju inte komma dit och vara too much. Jobbar ändå med ett yrke där det inte passar sig riktigt...
Har en tallrik choco pops framför mig som snart är uppäten =)
Det är ett teckan på att det snart är dags att dra sig!

Ha det finast idag!
*Köss


Kommentarer
Postat av: Sofia

hmm jaadu, ingen speciell så direkt, men Porsche är ju en av favoriterna ;)

gillar du oxå bilar elr? (:

2008-08-29 @ 14:39:36
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Sofia

jasså, vad kul med en till bil-intresserad tjej :)

gillar du motorsport och så oxå då?

2008-08-29 @ 14:55:27
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0