Kvällsmys

Ja, det låter finare att kalla kvällsmaten för det ;-D
Ska ta ett ägg och en macka och skala en mango och tärna med litet passionsfrukt =D
Sedan är det dusch och söva sött. Upp tidigt imorgon och iväg till jobbet.
Sedan är jag ledig ons+tors och börjar sent på fredagen. Perfekt för en tur till Miia! Ska bli så himlans kul. Inte sett henne på en evighet. Var egentligen meningen att jag skulle åka till Gbg och _Chris. Men så kunde han inte, och när han fått ordning på det så hade jag redan  bestämt med Miia. Tråkigt, för det var ännu längre sedan jag såg honom =(
Suck att man aldrig är ledig på bra dagar som passar ens vänner!
Pratade med H idag =) Fixade litet med hans grejer idag, så jag skulle få en belöning ;-D Får se vad det är för ngt skoj =P

Sitter och kikar på en massa spel, såå skoj! Fick hem mitt Bamse idag med, var i kanonfint skick =) Åkte rätt in i hyllan. Börjar redan bli ont om plats för mina spel. Vette tusan vad jag ska köpa härnäst för att förvara de små raringarna i >_< Har inte sådär übermycket plats kvar i min "lilla" lägenhet för att sätta en sådan möbel ;-D Det enda jag kan komma på är en Detolf till eller möjligtvis ett plåtskåp till, men det är ju en litet dyrare lösning...
Får se...
Ikea hade såå snygga väggvitrinskåp för 1-2 år sedan som hade varit perfekt för mina spel. Men neeej, när jag skulle till och köpa dem så hade de gått ur sortimentet =/

Blesh!


Näe, godingar!

*Köss


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0