Handlat inför dagen H ;D

Nu har jag varit ute och handlat det mesta till H's födelsedag =) Tog med mig mami och papi som också skulle handla. Så köpte mamma en födelsedagspresent åt mig =D Söta mami! Jag vet visserligen vad det är, men ändå ;-) Jag har "nästan" redan glömt det :P
Ska göra fläskfile i ölsås med potatis och grönsaker till H när vi firar, sedan till det blir det banana split och kvällsmys ^^,
Hoppas allt blir bra och uppskattat när man försöker göra sig litet till för sin Bunny =)
Nu sitter jag och äter snabblagad mat; Makaroner med Boulettes och ketchup. Var så hungrig efter handlandet att jag fick ta ngt snabbt. Ska diska litet strax och ta en sväng ut senare idag, är ju fortfarande uppehåll. *peppar peppar*

Sitter och lyssnar på: Jon Licht - Die this way. Såå jäkla bra!
Vill ha mer musiktips!
Vad lyssnar ni på därute ^^,

*Köss

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0