Allo!

Nu är jag hemma igen, suttit i telen nu ett tag ;-D
Grillar mig en ciabatta i ugnen nu som jag ska äta med litet pesto, rödlök och skinka =D
Gott med ngt att käka och en go film! Sedan ska jag duscha och sova sött. Försöka komma upp mer och mer "i tid" Vill att kroppen ska vänja sig mer och mer vid att gå upp runt 4-5 draget på morgonen. Vi får se hur det går ;-)

Testade ju som sagt min mineralfoundation idag.
Och jag _älskade_ den! Kändes underbar på min känsliga hud, var inte alls så svårapplicerad som jag trodde och jag såg ut som en docka i huden =D Svischade över litet Lancôme solpuder och på med Dior mascaran och en diskret guldskugga från MuS. Pricken över i:et blev Dior Addict glosset! Har hållt sig heeela dagen utan några större touchups. Ja, helt klart att detta blir min nya favvis!

Sitter och funderar på utbildningar, man skulle ju egentligen gjort något med all sin kunskap men vad? Jag HATAR matte C, vilket typ alla roliga utbildningar har som krav. Jag har verkligen försökt kan jag lova. Men min hjärna gillar allt utom matte. Allt annat i skolan fastnade som klister och höll sig där, men inte den där matte C kursen... Matte A gick kanon! Matte B gick väldans bra tack vare Christina. Men matte C, nehej det ville hjärnan inte plocka upp =S
Eeelp! Tänk att få tjäna runt 18-25.000 efter skatt och ha ett jobb där man inte sliter ut rygg/nacke och man är ledig de flesta helger. Alternativ vinna på lotto och aldrig mera behöva bry sig om det där med jobb. Men det vill ju till ;-D
Jaja, drömmar är det ju inget fel på =)

Vill ha nya mysbrallor med, sett ut ett par mjuka sköna adidas sweatpants i blått med vita ränder. Så mycket funderingar ^^ Näe, nu blir det film och chipihapas som H kallar mina ciabattas ;-D

*Köss

Kommentarer
Postat av: Sofia

jo de verkar ju nt helt fel ;) men en s40 e väl ändå ganska okej, de kostar väl nt så mkt nu? om den är lite äldre då alltså :P

2008-08-29 @ 23:25:17
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0