New haircolor

Idag färgade jag änntligen utväxten och klippte håret, behöver jag säga hur skönt det var?! Min frissa och jag kom överens om att det var dags för lite förändringar, så hon gjorde det lite mörkare och behöll mycket av det blonda. Vad det gjorde gott alltså, håret ser mkt mer livfullt ut med naturliga skiftningar. Funderar starkt på att gå över till en mörkare färg, får se. Är rätt så nöjd med det jag har nu. Ska dra i en 3-4 silvershampokurer nu i början, så det blir lite kallare. Har ju litet rödlätt hår i grund och botten. Inget som syns förutom när jag ska bleka håret :S

Idag har jag bara myst med min fina vovve, det är så gott att ha han hemma hos mig, min fina pojk <3
Nu ska jag lägga mig, är uppe på övertid ;)

Dröm sött allesammans!

image description

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0