Naaaarf!

Imorse när klockan ringde vid 05:00 för att påminna mig om att det var dags att gå upp för att bege sig till gymmet var jag föga imponerad to say the least... Men jag gick upp, SUR, irriterad och dan... Cyklade till gymmet, SUR.

SUR för att jag inte kan sola idag p g a kortisonet jag var tvungen att smörja mig med igår kväll för att huden började krisa, snyggt... Nu kan jag inte sola på en vecka -.- Jaja... Återgå till ämnet... Jag parkerar cykeln på gymmet, ser att den där &%¤#"! killen är där och tränar som vanligt... Varför kan jag inte få vara SJÄLV på gymmet som förr. Nä, för då är det en snubbe som pajar hela mitt upplägg och kör 1H på den maskinen jag vill ha som uppvärmning...

SUR!!

Men jag går upp och kör loss 110 kcal på crosstrainern som uppvärmning, SUR som ättika med 0,00 i motivation... Sedan kör jag igenom 95% av träningsmasiknerna bara på ren skär jävla envishet, fortfarande SUR. Ska köra liggande ben/rumppress och i ett nafs så halkade foten ur fotplattan och hela härligheten slog till med full kraft rakt på vaden. AAAAJJ!! SUR och smärtpåverkad o.O

HEL*ETTE...

Men mina vänner, jag körde en timme och nu sitter jag hemma med silvershampo i skallen och väntar på mina ägg...  Fortfarande SUR, omg...

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0