Hello, hey!

Idag har jag mjukstartat träningen igen :) Kan någon gissa hur SKÖNT det var?! :D Så jag var ute och gick i 1 timme med de nya skorna (gjorde susen!) och sedan cyklade jag till gymmet och solade och tränade sedan i ca 30 min =) Sedan mötte jag upp M och pratade lite med henne, har inte sett henne på år och dagar känns det som. Men det har ju vart så mkt det sista... Men hon hade det lite jobbigt nu, så tråkigt! Man skulle önska att man kunde göra ngt för henne alltså "/

Har suttit och smaskat i mig kvällsmat efter träningen bl. a. denna goding jag hittade på affären idag->

 Den kommer jag LÄTT köpa igen :D Fanns med blåbärssmak också, den ska jag köpa nästa ggn! Allt som är bra för träningen är välkommet! :)

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0