Hungry

Var och körde ett kort pass idag bara för att få igång systemet lite innan frukost/lunch. Hade en god sovmorgon idag :) Nackdelen är att det var så himla mycket folk på gymmet, trängsel, kö på maskinerna, folk som bara är där för att glo på brudar et.c. Sånt gillas ej, det och så glömde jag packa mina träningsskor :S WTF! Så idag var inte en lika bra träningsdag kan man säga ;)
 
Nu lagar vi mat, fetaostfyllda tomater med stekt kalvfilé, ska bli underbart gott kan jag säga :D Sedan blir det posthämtning hos svärföräldrarna och lite prat med dem. Sedan är dagen ganska öppen faktiskt. Är dock ganska soso väder ute...
 
Jag funderar och funderar på vad jag ska köpa som nästa bil alltså... Är grymt sugen på en BMW, går inte komma undan ifrån sedan jag fick åka med i svågerns feeta E60 535'a :D
 
Någon av dessa niceguys är jag sugen på ^^
 
 

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0