One year

 
 
Igår var det ett år sedan det hemska som hände i Norge. Jag hann inte skriva om det igår pga sömn och jobb. Men jag vill ha ett minnesmärke om detta som hände. Vi var uppe i Norge när det hela hände och vi har släkt i Oslo så vi satt som på nålar innan vi fick höra att allt var okej. Skrämmande samhälle vi lever i idag... Men det stärkte oss som nation och vi ska klara av allt, vi är Norge vi är bäst. Fastän jag till större delen är uppväxt i Sverige så kommer jag aldrig att överge mitt arv, mitt språk, min stolthet och allt vackert som är med Norge. Det kan jag säga. Låt oss nu gå samman och motverka att någonting liknande händer igen!
 
Ja vi elsker!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0