Ice chai!

Phew!
 
Nu har jag kommit hem från jobbet, det har tamejtusan varit ett tungt pass idag... Är så glad att jag är ledig imorgon, GLAD! Imorgon får jag finbesök av Missy, ska bli himla skoj. Det är ju sista gången vi hinner ses innan jag åker på semester. Då ska här bara slappas och ha't bra. Ska laga kycklingfärs med någonting till tänkte jag ^^
 
Jag har precis avslutat kvällsmaten, ciabatta med rökt kalkonost och kall chai gjord på minimjölk. Köpte chaipulver på Espresso House häromdagen så man kan lyxa någon gång ibland hemma ^^ Nu tror jag att jag ska kasta mig i säng, ska upp och träna imorgonbitti =) Sov gott allesammans!
 
 

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0