Hey-hoh!

Varit uppe sedan 05.00 och varit på gymmet en sväng. Det är gott att börja morgonen med något så bra och energigivande. Inget som är så gott som att känna sig trött i musklerna och att de har fått jobba :) Min andra hälft har också börjat tänka på sig själv och han har redan gått ner över 10 kilo på väldigt kort tid =) Så stolt över honom!! Tillsammans klarar vi allt <3
 
Nu sitter jag i vanlig ordning och sippar på en proteinshake. Kokar ägg som jag ska äta senare och mixa med kalkon, fat free mayo, örter och rå lök :) Yumyum! Vet inte vad som händer idag, men jag tror det blir rätt så lugnt. Ska iaf städa ur sånt jag inte använder ur mitt badrumsskåp så jag kan få plats med allt fint jag har =)
 
Funderar också på en powerwalk/joggingtur framåt kvällen, men vi får se på det. Kan ju åka på jobb... Annars hoppas jag på att det kommer några paket idag, älskar känslan av att slita upp förpackningarna och testa det man köpt och längtat efter. Ser att jag får det största och mest efterlängtade paketet på tisdag :'D Ska bli så sjuukt skoj och spännande... Ni får väl se vad det är då antar jag ;)

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0