WTF

Mitt förra inlägg var ju för tusan mitt 900:e ^^
Det är tusan inte dåligt jobbat alltså!

Nu är jag hemma efter en heldag i skolan, orkade kämpa mig upp imorse, vilket var starkt av mig om jag får berömma mig själv. Jag sov inte många timmar alls så...
Tur var väl att jag orkade upp, för idag hade vi favvislektionerna :) Himla gött med lektioner där man får vara kreativ, glad och kunna skoja lite utan att någon dör. Löv it :)
Nu är jag hemma igen i nästet och har precis ätit mat. Bara ngt snabbt sådär eftersom jag var kalashungrig -.- Ska snart köra papi till tåget (=/) och då passar jag på att hämta ut min bok på posten och handla lite småsaker, ja när jag ändå har en bil...









Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0