One lousy hour!

Hallå... -.-
Jag lyckades somna vid 6 halv 7 draget imorse och klockan ringde en timma senare... Ska upp och tvätta det sista, plocka iordning den rena tvätten och sedan kommer en klasskamrat och vi ska jobba med vårat examensarbete.... Just nu känns det som om det kommer gå sådäär bra -.- Så det blir nog inte den heldag vi hade hoppats på tror jag, men jag kanske känner mig superpigg efter frukosten?

Tror det får bli en liten tupplur senare idag så  jag orkar med dagens alla göromål. Ska börja läsa igenom litteraturen till arbetet idag och märka ut/scanna det som kan tänkas behövas till arbetet. Jag hade tyvärr inte plats att ta med någon bok till Irland och dess tror jag inte att den hade blivit läst där heller... Gwah, får nog ta värktabletter, mår ínte direkt bra just nu :S

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0