Friends are there when you need them, there even there when you're gone

Haft snällaste A på besök, det var ett tag sedan jag såg honom. Han hade sin flikka hos en väninna så jag hoppas jag får se henne nästa gång ^^ Det var så gott att ha honom på besök, han är en lustig typ som får en att skratta typ hela tiden :) Så jag visade han lite Dead Rising och så satt vi allmänt och tjötade. Han tog med sig mitt SNES för att byta skal på den till ett som faktiskt är grått och inte pissgult, så det blir det lyft för min bejb =) Så vi bestämde att vi får ha en gamenight alla 3 någon gång framöver, hans flikka ville tydligen testa ett par spel som jag har och det går alltid att ordna ^^

Annars har det inte hänt så mycket glammigt idag, tog tag i diskberget, så nu är det ur världen. Pratade med min fina man i typ 3 timmar i telen åsså ;) Planerade sommaren och så och på ett vis blir det en rälig sommar, men på ett annat så kan den bli riktigt bra ;P Vad jag menar med det kommer kanske synas framöver, hehe!

Annars så ska jag ta mig ngt gott och dra på en film alldeles strax, har en hemgjord fiskgratäng med räk- och vitvinssås i ugnen som luktar kalas. Den är mestandels tänkt som lunchlåda till skolan, men jag tar en bit till kvällen ^^ Filmen då? Det lutar åt att det blir: The Maltese Falcon nu när jag äntligen äger den själv. Fyfan, ibland är det enkla det som är mysigast ;P

Ha nu en fortsatt trevlig lördagkväll därute!
x o x o

image description

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0