Did you know...

... Att jag älskar skräck- och  thrillerfilmer, gärna psykotiska som kryper under skinnet på en! Men är på samma gång lättskrämd och jålig ;)

... Att jag VERKLIGEN älskar 80-talsfilmer och musik! Enligt mig är det då och 1930-1965 som filmer var riktigt bra. Sedan finns det såklart filmer nu med som är ögongodis men...

... Att jag är väldigt barnslig och älskar animerat och collectibles etc.

... Att jag har en väldigt speciell humor ;P

... Att jag älskar att lära mig om nya saker, jag vill kunna prata med typ alla om någonting som de gillar.

... Att jag samlar på: Tv-spel, My Little Ponys och Humphrey Bogart filmer.

... Att jag är Norsk medborgare :)

... Att jag älskar att laga mat och kokbok är ingen nödvändighet, har en egen receptbok i skallen ;)

... Att jag älskar "arg" musik med skrik/hårda röster och mycket gitarrer, det och dance/trance som dunkar gött när man cruisar ;)

... Att min gammelmormor var född 1898 och dog 2001, fett coolt att ha levt på 1800, 1900 och 2000-talet!! :D

... Att mitt drömyrke är forskare, gärna på hjärnan ;)

... Att något av det godaste som finns är torkad fisk och torkat renkött, ja och wasabichips :P

... Att jag har en nakenhund av en sällsynt ras som det inte ens finns 100 exemplar av i hela Sverige.

... Att mina favoritserier by far är Dexter och Millenium. Sedan går ju Supernatural och Arkiv-X an ;D

... Att mina favoritfärger är äppelgrön, khakigrön, turkos, rosa, lila, brun och svart.

... Att jag fick stipendie när jag tog studenten för jag var bäst i min klass. Hade rejält fina betyg :)

... Att jag varit ihop med min fina H i 7 år <3

... Att jag är utbildad trädgårdsanläggare, undersköterska och snart färdig med en högskoleutbildning för ett yrke till ;) Jag är f*nemej GRYM!

... Att jag ÄLSKAR att köra och åka bil. Min bil är en av mina största kärlekar och det syns på skicket på den ;)



Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0