I'm back home

Hejsan!
 
Då var man hemma igen efter världens finaste helg. Men när an haft en sådan underbar helg med så härliga människor känns hemma plötsligen så trist :S Jag har inte varit en sådan aktiv del i dessa underbara vänners liv pga distansen. Men med underbara vänner så kändes det som om det var igår vi träffades. Jag fick se min äldsta väninna gifta sig med sin drömman, min näst äldsta väninna berätta att hon väntade smått med sin fina pojk <3 Jag blir tårögd när jag tänker på allt som hänt denna helgen... H var så fin i sin kostym och så <3 Jag kände mig väldigt fin i min underbara klänning... God mat, supermysigt boende, massa upptåg, nattbad med goda vänner, skratt, tårar. Kan inte nog beskriva hur trevligt vi haft det! Saknar alla en massa :(
 
Så att komma tillbaka till en tvätt- städdag är ju givetvis inte speciellt kul :/ Men det är så livet är. Ska städa och packa och tvätta upp allt. För jag ska åka upp till mitt nordnorge <3 
 
 

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0