Female protein

Cha cha!
Gud vilken härlig och slapp dag jag har idag. Vaknade sent, åkte direkt till gymmet och körde kondition och överkropp. Gött pass, träffade på en arbetskamrat och hans tjej (tjejen råkar vara brorsans ex ;)) De är så trevliga ihop, bra att man gör något tillsammans sådär :) Så nu sitter jag hemma i soffan med en proteindrink och känner mig lite rastlös sådär. Funderar på att dra ut till köpcentrat och köpa mig en träningsbh till... Dumt att bara ha en liksom. Jag tror det får bli så, det och en sväng in på MAXI för att handla lite nödvändigheter!

Ut och dunka med vagnen dårå :D


BUSSåKRAM!


Det gjorde gott med en silvershampokur i fredags :)

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0