Dancefloor

Phew! Idag har jag varit effektiv om något ;-) Redan vid klockan kvart över 7 så har jag hunnit: sola solarie, träna, duscha, käka, packa lunchlåda! Nu sitter jag på bussen till praktiken och lyssnar på the voice. Så jäkla roligt idag!

Tror jag ska köpa allergimedicin idag, känner att det börjar bli dags för det... Det är det värsta med våren, allt som börjar blomma och ha sig alltså... Eewww! Då mår man som ett dasslock med kliande, torra ögon som bara rinner och värker, man nyser typ 24:7 och näsan rinner och gör ont, man sväller upp i fejjan och får svintorra slemhinnor. Ont i huvudet och immunförsvaret är typ nere vilket ofta leder till symtom på huden. Yaaaay...

Nä nu är jag ju framme på praktiken! Hörs senare dårå!


Kommentarer
Postat av: Missy

Fina Purdy. <3

2012-04-16 @ 10:43:16
URL: http://ginga86.blogspot.com

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0