Postman Pat

Hejsan, god afton, hur mår ni? ;)

Jag har suttit och slappat en sväng nu, gott att bara vara efter denna dag ;)
Nu ska jag ta tag i lunchlådan tills imon och även en dessert som ska med och bjudas på. Ja, inte till alla ofc, bara till min partner in crime ;)

Annars?!
Jag har sovit över hos missy där jag vaknade upp imorse. Det var för att jag skulle ha närmre till sjukhuset där jag skulle röntga foten. Supersnällt att jag fick chans till det! Så tack sweetums!
Somnade som en baby efter litet prat, mys, musik, videon med stort V <3 och en macka/te/kesella.
Var i väldigt god tid till sjukhuset vilket resulterade att jag fick ringa upp min man och prata litet med han ^^ Jag gick in en halvtimme före utsatt tid, tog 4-5 bilder och var iväg innan jag ens skulle varit inne från första början. Det var fina grejer ;P

Eftersom jag hade rallybilen så var jag hemma på nollkommaniX och hann surfa en del och vila innan eftermiddagen i skolan började. Tummen upp! :D

Skoldagen gick bra, kikade på en video om hjärnan, intressanta grejer! Tänk att få vara med och forska på det. Det kan man kalla både intressant och givande!

Väl hemma har jag fått mitt paket från Kicks (Redan!) och jag fick med en massa extra godis i paketet :D En Yves Saint Laurent mascara, ett parfymprov och en Aussie inpackning! Plus då en gratis extra gelemask för ögonen. Defenitivt kommer jag handla från webben igen, mycket smidigare när man vet vad man ska ha!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0