Start and stop

Idag var det en seg och långdragen kamp att börja med skoluppgiften. Men jag gjorde delmoment 4 och sitter nu igen med 3 G-uppgifter och 3 VG-uppgifter. Så jag ger upp för idag, huvudvärken, mensvärken och den mjölkstinna magen ska ta och gå och borsta bissingarna och gå och lägga oss. Imorgon är det full skoldag igen, som alla dagar denna vecka...

På tal om skolan, så fick jag tillbaka protokollprovet idag, gick faktiskt riktigt bra. Hade skrivit litet formellt (ska vara så fint för läkare ;)) med intagandet av kaffe på mötet som jag "skrev kallelse till". Men annars var hon nöjd. På inlämningen om obduktionslagen så hade jag 15/19. Så det var ju lugna puckar ^^ Får se hur denna helvetiska slutexamination i kommunikationen gått, är inte alls säker på den kursen och dess innehåll får jag erkänna. Men det märker jag väl efter praktiken...

Andra goda nyheter är att jag hittade en tisha jag trodde jag slarvat bort alternativt att den blivit stulen i tvättstugan :D Happy times, var helt inne på att köpa en ny à typ 400 spänn ;S Men igår hittade jag den <3
Även min assnygga linne/klänning i chockrosa från Leg Avenue, den har jag ju också letat en del efter. Kommer nog bli najs till nästa sommar tror jag.

Nej, klockan går och sömnen är välbehövd!


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0