Some tea please!

Jag har skallebang...
Jag brukar inte ha det så ofta, eller jo, det senaste har jag haft det. Men jag har ju haft litet väl mycket downforce för mig det sista. Vette tusan hur man ska ta sig upp. Mitt liv består av så mycket fint, men det känns som om jag inte kan uppskatta sakerna så mycket som jag vill eller borde. Jag har så mycket glädjeämnen, men känner det inte. Alltid en längtan efter något mer, det blir bättre om jag flyttar, det blir bättre om... Jag är irriterad och stressad över utbildningen. Skulle vilja skriva så mycket som har framkommit, det är bäst att bara acceptera att skit är just skit ;)

Var och handlade candies och litet mat förut. Ska ju ha filmvisning i storsal imon så då köpte jag litet mys när man ändå får hitta på något litet annorlunda. Jag hade nog även överskattat glosorna till imorgon, tittade på dem nu eftersom jag somnade av utmattning när jag läste det sista av "Fjärilen i glaskupan" :P Huuah, öva och åter öva till en kopp te och en macka kanske?


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0