Inspector Clouseau

Home again! Har precis lagat korv stroganoff som jag sitter och gnager på. Kollar igenom alla daylies, mail etc. Inte heller denna veckan får jag min nya jumpsuit... Den skulle kommit i förra veckan, fick ett gääng ursäkter och ett löfte om att den skulle komma denna veckan. Mailade idag och fick nyss svar att: OJ DÅ, HAR DU INTE BLIVIT INFORMERAD... Vi har nog missat dig av misstag... Den kommer i mitten av nästa vecka...
Just nu känner jag bara, eller hur?! Jäkla konkursmässiga företag!

Sedan misstänker jag att det inte blir någon Rütme hoodie för mig heller eftersom det stått plockar som status i ett par dagar nu och den är slut i min storlek -.- YAYY, vilken TUR man kan ha då... Vad sägs, bryter jag benet på promenaden nu efter maten också, eller kapsejsar datorn med alla skolarbeten? ;)

Humöret, hur var det sade ni...

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0