Ciao ciabattas

Hello, det blev visst sovmorgon idag, jag klagar dock inte! Sitter och kikar igenom latinglosorna vi visstnog skulle ha tills idag, ouupsi! Men det var bara 2 av 18 som var litet knaggliga på ena hållet. Hinner köra igenom dem 1-2 gånger till innan det är dags. Tur att man har klisterminne, haha! Har en ciabatta i ugnen som får bli frukost, luktar gott :) Tänkte så storsint att jag skulle cyklat till gymmet imorse, men det ÖSREGNADE :S Så jag gick och lade mig igen. Det regnade bra länge, slutade alldeles nyssens. Ett tag tänkte jag att jag får åka med bussen idag (suck!) men nu är det förhoppningsvis slut regnandet :) Nej, här har jag inte tid att sitta längre! Hörs sedan, p&k!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0