Snugglepuss

Hemma i hemmets ljuva vrå. Har precis lagat en vegetarisk mustig gryta som jag serverade med potatis, APMUMSIG ;D Idag har jag en såndär bra dag när man verkligen myser! Om drygt en vecka ska jag: Beställa min iPhone 4S, gå till frissan och klippa och slinga håret, mina 1,7 kg Jelly Bellys borde ha kommit och sist men inte minst så slutar praktiken : ) Big yayy!

Sedan beställde jag nyssens Big Pack (1L) salongsshampo och balsam idag med, testade en ny sort som hade fått väldigt bra kritik. Funderar på att lägga en beställning på Junk med... Ska käka först,  inte shoppa på tom mage! ;)

Tänke bädda ner mig efter detta med myskläder och gosedjursfiltar och spela Katamari till PS3 =)
Ja så får det bli!



Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0