Define

Jag blev hämtad av min man idag, skönt att slippa åka buss. Han är finast <3 
Hem till svärföräldrarna och hämta post och hälsa, deras hund var lika #%&%¤  som vanligt... Jag är ju så van vid våran lilla Sniff som är ganska lydig vovve... Eww, orkar inte ens nämna det för då blir jag bara pissed :S Ska det vara så svårt att ha ordning och lära vovven ngt?

Hem och laga lövbiff med vitlökssmör och potatis och Glenn Strömbergs panna fragola till efterrätt, rena rama söndagsmaten på en fredag :P

Sedan var det party hos en klasskamrat eftersom vi inte setts på ett tag, jag och min homie kikade bara förbi och tjötade och smakade på lite tapas. Sen efter en stund ville jag bara hem och mysa med mina killar och få betalt alla räkningar så jag kunde shoppa lite :) 
Litet shopping vart det denna månaden iaf :) Blev 2 juicy couture berlocker, typ 1,7kg Jelly Bellys, Lejonkungen dvd med pappfodral, shampo + balsam, clean parfymer, ett par feta mysbyxor från Majestic och ett sling och klipp hos frissan. Nästa månad blir det nog inte så mkt, för då ska jag ha de pengarna och handla för i Dublin när vi ska dit ;D Längta!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0