Shopping spree




Mitt första par chinos är inköpta idag! Kunde inte låta bli när de fanns på H&M för futtiga 99 riksdaler!
Det kommer vara såå fett med dem och mina Converse en vintage tisha, en fet klocka och slarvigt uppsatt hår :D
Är litet sugen på en baseballjacka också. Litet 50-talsstuk ska det vara :D Får se vad jag hittar!
Mami var snäll och vi avslutade shoppingrundan med att hon bjöd på MAX ^^
Hon var så glad idag. Hon wowade och sade jösses vad du tappat vikt och det har jag faktiskt, men mer ska bort!

Nu blir det promenad för min del!
Smell you sweeties later :)


Kommentarer
Postat av: SOFIA (GASPEDAL.BLOGG.SE)

vilka snygga byxor!

2011-03-26 @ 18:50:15
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0