@ school

Tjena mors ;D
Jag sitter och maskar på datalektionen ;) Nej, skämt å sido så har jag redan gjort de som de andra går igenom och inga frågor hade jag heller. Så, då tycker jag att man får passa på att blogga eller hur? =)


Hur är det med alla idag? ^^


Jag satt uppe i natt och skrev det sista om boken vi alldeles strax ska diskutera, samt att jag förberedde mig i övrigt. Jag är SÅÅ glad att den där jäkla boken är ur världen kan jag säga, phew! När jag kommer hem ska jag gå igenom mina diktat och noggrant pricka av vilka jag gjort och inte. För jag får hela tiden sitta och grunna på vilka jag gjort. Så nu ska det ordnas när jag kommer hem. Sedan ska jag passa på att diska också, sedan är det nog rätt så chill för min del. Ska sitta och glutta litet på det vi ska ha prov på imorgon också. Är en smula nervös kan jag säga... Medicinsk dokumentation, det svåraste programmet av de vi testat på hittills. Ja enligt mig iaf, vi i klassen tycker olika har jag märkt ^^

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej det är bara nöjesresor :) :)

2011-03-03 @ 13:20:29
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: fridan

håller med, om man är färdig är det klart att man får blogga :P:P



sv: kul! ska bli kul om du lägger ut bilder på bilen under tiden du fixar sen då, så man ser förändringarna :D

2011-03-03 @ 14:08:50
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

haha :D

jaa jag är riktigt nöjd med min kamera! :D

2011-03-03 @ 15:52:22
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0