Gooood moorning Vietnaaam!

Hej, idag vaknade jag så sött av ett sms från missy. Så pigg jag känner mig ^^
Så jag har redan satt igång med städandet och ska alldeles strax sätta mig med frukosten samtidigt som jag slänger på litet Candy Candy <3

Ska ju till frissan idag vid 2-tiden, ska bli så otroligt skönt att rensa i burret litet :P Det närmar ju sig med stormsteg att åka på semester till Norge, ska bli så fruktansvärt underbart! Vi ska ta en liten de-tour och åka och hälsa på en av H's kompisar i Trondheim, de ska tydligen bo underskönt vackert vid fjorden, så det ska bli fint. Dessutom har jag tagit reda på att de säljer Jelly Bellys (46 sorter av 50!!!) i Trondheim, plus att jag fått reda på att vi ska käka på Dollys <3 Total kärlek :D:D

Annars så fick jag hem min Ziperall igår (INTE EN DAG FÖR SENT *morr*) Det är jag toootalt missnöjd med, leveranstiden alltså! Själva plagget var heeelt underbart och blev genast en favorit! Men nog alltid vill jag ha en till, men inte tusan att jag beställer därifrån igen... Då blir det originalet One Piece, kosta vad det kosta vill!

Håller på att maximera brännan inför semestern, börjar synas nu, men än är jag inte nöjd ^^


Nä, nu kurrar magen!
See ya!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

åh, norge! Det är ett vackert land! Har dock bara varit i oslo!

2011-07-12 @ 17:10:15
URL: http://mylifejapan.blogg.se/
Postat av: Linnéa

GOTLAND är underbart! Hur står det till med dig? :)

Har varit på semester så förlåt för sent svar! kram

2011-07-18 @ 22:28:18
URL: http://linnneaeriksson.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0