A new dish

Hi!

Kommit på ett nytt recept, som en slags asiatisk pytt i panna kan man säga ;)
Har också haft några halvjobbiga dagar som tagit hårt på humöret, sånt gillas ej! Men nu börjar det närma sig helg och det är ju alltid trevligt =) Det är bara morgondagen och latinförhöret som är en blockad innan helgen. På torsdag kväll kommer honey hem, det har jag minsann längtat till!

Då blir det Göteborg, Jelly Belly, kika på One Piece, kanske kika in på Lush och så äta ngt gott på det. Eventuellt kanske dra en film på Bergakungen? Gudarna vet, men Göteborg blir det iaf :'D

Annars har jag shoppat nytt mys på nätet (where else?!) och igår kom en efterlängtad mössa! Mitt juicy couture skal till min iPhone är på G hem, borde ha den innan helgen med litet tur <3 Sedan väntar jag på en MAC lippie, 2 par stockings, en Revlon lippie, Starbucks mugg, upphottade ventilhattar till bilen, Juicy Couture airfreshener till bilen och Crest 3D white tandkräm och munskölj nu efter blekningen.

Det tråkigaste är väntetiden innan man får hem sina grejer, eller vad säger ni? ^^,

Nu ska jag sätta upp litet saker i sovrummet, har fått tag på en hammare ;)
Here comes Mariah!

PeaceOut!

Kommentarer
Postat av: p i n k n a t i ♥ n

Sv; Korrekt :)

2011-01-18 @ 20:35:22
URL: http://pinknation.se

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0