Sunny morning!

Vilken underbar sol det är ute!
Visst är det hur kallt som helst ute, men solen skiiner :D Åh, vad det gör gott för humöret!
Jag håller på att finputsa det sista hemma idag medan jag pratar med min man i telen :D Får ju hem söta Carin idag. Vi ska bara köra oldies, äta massa snask och god mat och bara vara. Låter inte det som en högst trevlig dag?!

Fan, är litet pissed! Bäst vad det är när jag kör min rockabilly mp3 i dvd-spelaren så lägger skiten ner totalt :S
Ja, den lade ner funktionen spela upp filmer för typ 1 månad sedan, men musik gick fortfarande att spela. Men igår kväll dog den fan helt -.- R.I.P. din gamla skithög! Jag funderar på vad det blir för märke på ersättaren, men kom ganska snabbt fram till att det egentligen inte spelar någon roll. Bara den klarar ntsc och att det går att koppla på ljudet så är jag nöjd. Men jag tror vi får köra på Media Markt, de har kunnigast personal och mest att välja på :)

En annan sak som dött i hemmet är min älskade lavalampa, det blev typ tårar och ilska... Tills jag efter ett par minuters googlande kom fram till att; hey de finns ju att köpa helt nya i exakt samma färg. Då var det löst ;P

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: va gullig du är tack :D

2011-02-20 @ 16:07:00
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Cecilia

Du får hålla små begravningar får dina kära ägodelar!

2011-02-21 @ 16:17:06
URL: http://mylifejapan.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0