Friday

Fy tusan, har inte sovit något alls på typ 30 timmar ;)
Man kan nog säga att jag är litet lääätt trött just nu, minst sagt :P
Men jag är litet lycklig att jag (som är kass på koder och skit) lyckats pilla iordning min blogg så att den ser (i mina ögon sett) så jag ut :D Tummen upp för det! Nu kanske man tycker det är liitet roligare att gå in här. Och när jag lärt mig PS bättre kommer jag göra litet changes här och där tror jag ^^


Annars!
Det är ju helg nu, yayy!
Och "sportlov" i nästa vecka, double yayy!
Så imorgon ska jag sova så länge jag bara orkar, äta lugn frukost framför en film innan jag börjar storstäda lyan : ) Min H kommer ju inte hem denna helgen, så det blir nog bara världens softaste helg, och det behövs ju det med ibland. eller hur? ^^

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0