Yippee ki yay

Bokrecensionen gick nog inge vidare, det kändes inte så åtminstonde. Men däremot fick jag glädjebeskedet att jag fick VG i slutbetyg i kommunikationskursen :'D Det är ju en av de svårare kurserna vi läser. Gissa om jag blev glad! (VG är högsta betyget på högskolenivå ;)) En klapp på axeln till mig ^^

Sedan var jag duktig och gick upp halv 5 imorse för att gå och träna på gymmet. Körde en timma kondition och armar. Imorgon vet jag inte hur jag ska göra, det beror på hur länge jag måste sitta med kvällens läxa... Men jag är lite sugen på att träna imon bitti med, varit så pigg och glad hela dagen efter träningen. Måste börja komma igång med det igen, man mår ju så gott utav det!

Nej, jag får väl ta tag i den där förbenade uppgiften ;/


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0