Yah man

Idag försov jag mig -.- Det  är så himla pinsamt och hemskt. De sista dagarna har jag typ sovit och varit i skolan och ätit. Inte varit särskilt social eller gjort mer än jag varit tvungen till. Hamnar man i obalans tar det fan en smärre evighet att ta sig ur den! Nu kanske det börjar likna något? Å andra sidan har jag MASSA skolsaker som måste göras under helgen för att jag varit alldeles för trött och haft för mycket huvudvärk de senaste dagarna. Vad sägs om engelskaglosor, engelskatenta, psykologiuppgift samt en stor del av examensarbetet...

Men jag har iaf humöret med mig, har mina fina grabbs hemma :D
Idag efter skolan så åkte vi ut och köpte de sista julklapparna. Så nu är alla garderade, skönt!
Och eftersom jag driver en b-blogg som bara en handfull folk läser, så kan jag ju givetvis avslöja vad det är ;D

H's lil' bro får en AP-snygg Humör hoodie
H's mami får en gjutjärnsstekpanna med "grillränder"
H's papi får en korg med delikatessaker
Min mami får 4 Iittala glas med Mumin
Min papi får en stilren Samsonite necessär
Min bror C får en dyr whisky till sin samling och hans dam 2 Iittala glas med Mumin.

Das is alles!

Kändes gott att ha det avklarat inom 2 timmar, det er fedt maan!

Annars händer det nog inte så mycket på shoppingfronten, ska ju för det första till Irland och fira nyår och för det andra så måste jag spara en del till bilen... Men vi får se!


Mhmmm <3

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0