I luv ma man

Som vanligt när jag har min andra hälft hemma så är det kanonmys ^^
I fredags kom även min pappa hem på besök från Norge, det var 4 månader sedan jag såg han sist. Det är lite hemskt att det går så långt mellan gångerna dock med tanke på att det bara går åt ett håll. Men jag försöker att ta tillvara på den tid jag får!

Nåväl :)

Ikväll medan jag satt i sovrummet och skrev på min skoluppgift/laddade ner ny musik på iTunes så blev H så himla tyst, tillslut fick jag gå och kolla vad han höll på med. Då hade han stått och skalat typ 500g scampi och gjort frityrsmet och skulle precis elda igång och fritera. För någon som inte kanske är den vassaste i köket så var detta stort och jättefint! Goda som tusan blev de med :) Nuss på re!

Inget roligt i posten hos svärföräldrarna heller... Jag lär väl få vänta ett tag på alla inköp eftersom det är värsta julrushen på paket/post-fronten :S Jaja, det är så mycket annat som dröjer så ;)




Min önskelista till jul, ingen snäll som vill köpa?
Hallååååååå?!
Snälla?! ;D

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

God jul!



Ja, vita bilar är fina, synd bara att de blir så smutsiga så fort. Men det har min också blivit i detta väder. Ska styla den lite till och in med bil ljud snarast möjligt. Men det får bli när pengarna kommit in igen. :)

2011-12-24 @ 12:12:13
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: veronica

Jag gillar väskorna :) dom var snygga!

2011-12-25 @ 21:34:47
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0