Conditions

Mina grabbs är hemma, tack gode gud, humöret bättrades med 110%
Jag köpte ett nytt tv-spel idag, var tvungen... Det låg och ropade på mig i boxrea-högen. Jag har aldrig sett det och det ingår i en väldigt RÄR spelserie, känner på mig att det kan bli värt en del någon gång ;)

Jag sitter och drömmer om mer tv-spel, nya handväskor, mer skor, filmplanscher, den nya lägenheten, att bilen är färdigstylad och att jag hade en till ögonsten. Jag planerar att ha 3 bilar allt som allt, ensam ;D H kommer väl ha typ lika många, haha! Den tredje bilen blir isåfall vinterkälken, den ska jag rolla i någon ball färg och bara busa med på vinterhalvåret, yeehaaw :P

Jag borde sova nu, men jag myser med H som spelar Battlefield online ;P

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0