Christmas 2o11

Julen är underbar, jag älskar att spendera tiden jag har med mina fina föräldrar, de finaste man kan ha faktiskt! Jag tar tillvara på timmarna, minutrarna och sekunderna väl, vet att tider kan ändras fort. Men iaf, ska inte negga för mycket, det är ju Juul ^^

Firade iaf med mina föräldrar hemma hos dem, vill inte fira med svärföräldrarna, för de har inte samma mysiga jul som vi firar. De har inte samma goda mat och det är helt enkelt inte så mysigt som det ska och brukar vara ;)

Vi satt med tända ljus och bara pratade om allt och inget och åt god hemgjord julmat och lyssnade på norska gudstjänster i bakgrunden! Precis så som det ska vara och det som julen handlar om! Inte för att jag är kristen eller så, snarare sagt tvärt om ;) Inga presenter öppnades förrän bortåt en 23-draget på kvällen. Det har liksom blivit det minst väsentliga med julen, som jag sagt innan så är det kul med presenter, men köpmanin som uppstått runt jul har blivit nästan litet äcklig. Jag vill mysa med familjen och ge bort en symbolisk grej för att visa att man älskar varandra.

Så iår fick jag inte särskilt mycket eller dyra saker, men de värmde mig i hjärtat:
 - Ett par svarta/chockrosa reebok träningskor
 - Presentkort på 500:- på Lindex
 - En gigantisk handvirkad sjal handfärgad med svamp (huur snygg som helst :D)
 - En supermjuk Ior (från Nalle Puh)
 - Kristallglas, skål och ölglas samt en tårtspade
 - En godisskål

Vackraste människor som gett mig detta, püss!
Hoppas alla ni som kikar in här haft en toppenjul och att ni spenderat den med fina människor :)

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0