Back to school

Första skoldagen är nu avklarad. Det var diskussion om praktiken och jag fick påbackning om att skriva mer steg 2 från avdelningar. Så nu har jag varit grymt duktig och skrivit 5 låånga diktat med tillhörande remisser etc. Gott att ha det gjort, tar jag 2 stycken imon så ligger jag bra till :)

Nu blir det hem, koka potatis och göra mos och till det blir det fiskpinnar med mozzarellafyllning innan jag kastar mig ner och sträckläser engelskaboken. Eller, nä nu ljuger jag! Tröjan kom idag, de beklagade alla fel, men efter 17.00 idag skulle den finnas där :D Yayy! Efter DET blir det enkom engelskaboken ;-)


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0