Life and death

Short version:
Vi har nu en bil till, köptes i fredags! Verkligen ascool =) Varit på streetrace och kikat och även tagit en sväng mot en S40 ;D Varit och sladdat med nya bilen och käkat ute
Sammanfattningvis: Müsig helg!

Nu: Ny vecka och 3 arbetsdagar varav en redan är avklarad ^^ Idag är det blott 4 dagar tills jag fyller år, blandade känslor, men mest spännande =) Dock vet jag redan vad jag kommer få = inte så mycket då jag fick det mesta i förskott.

Jag är kär i en massa berlocker till mitt armband = framtida utgift!
Jag är kär i ett par stycken jeans och en ny kjol = denna månadens utgift!
Sedan ska frissan få pyssla om burret innan fredag, får se vad hon säger...


Guud vad svart det är ute redan =S
Näe, nu ska jag fixa litet här hemma och lyssna på musik, så kanske humöret åker upp?

BussÅkram

Kommentarer
Postat av: Leia

Tack söta du!

Bilden som du sa, var så fin! Tänk att det kan bli så. :O



Jo, det här med en eksem är en riktig plåga. Speciellt då där det är varmt och speciellt varma nätter. :S Hade riktigt mycket ett tag så det var riktigt hemskt. usch!



Då måste jag ju ta och säga Grattis i förskott ifall vi inte hörs innan du fyller år! <3



Kramar!!

2009-09-21 @ 20:20:53
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0