Why mee?

Det var så gott att hälsa på Mia <3
Hon var så fin, ärrena var små och jag tror att det kommer bli fint!
Och sedan hennes mysiga katter, få gosa med en katt, vilken lycka! Hennes katter är de enda jag tål något såndärt, då katter är det djur jag tål minst...

Men nu närmar det sig arbetshelg, ingen fara med det säger ni. Jag säger att om den är x3 så är det inte lika roligt... Nästan 1 månad av bara helger, blir inget av att träffa mannen på ett bra tag ='( Känns litet ledsamt, men jag får tänka på att det blir mer ledigt med det schemat jag lagt själv som börjar om 6 1/2 veckor.

Annars är jag ledig idag, känner mig dock inget vidare -.- Tänk om denna förkylning kunde bryta ut någon gång, så jag fick känna mig litet bättre! Jag väntar hem så mycket roligt, jag vill ha grejerna nuee! 2 par Miss Sixty jeans, 2 Hello Kitty tishor, junkfoods blondie tisha, namnhalsband i silver, Fornarina kjol och 2 sällsynta spel.
Något roligt i allt detta iaf.

Nu ringde min söta mami och frågade om jag ville äta middag, favoriträtten också =)
Hörs senare då antar jag!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0