The memories...

Ååh jag var ute på världens goaste cykeltur <3
Först tänkte jag att jag tar bara en kort sväng, men när jag väl kom ut kände den goda varma kvällsluften och alla dofter ute fick det bli en betydligt längre sväng ^^
Cyklade förbi villaområden som luktade så gott; grillat, blommande buskar och träd, eldande etc : ) Fick sån lust att cykla ner till strandkyrkogården och sätta mig på en bänk och kika ut över vattnet. Gud vad vackert det var!

Här nere i faggorna spenderade jag nästan hela hösten1999 och våren och sommaren 2000. Jag och min bästavän vid denna tiden David. Vi var allt <3 Vi satt på kvällarna och bara pratade om allt och inget och drack Jolt och åt choklad. Eller så såg vi på film eller spelade tv-spel. Skoldagarna ihop rusade fram och han satt ofta med mig trots att killkompisarna gruffade ; ) Jag har så underbara minnen av denna människa, men när jag började på skola här och han i göteborg så förlorade vi kontakten. Synd! Jag undrar vart det blev av honom...

Iaf, så satt jag nere vid vattnet tills jag började frysa. Så jag fick trampa vidare ;D Så jag tog strandvägen, åkte förbi mysiga badhuset och in i stan och kollade läget. Var rockabilly kväll idag >_< Så det var massa bra musik, snygga folk och framför allt snygga fullsize 50-talare. Gaah! Jag vill ha en fullsizare, en cheva! 



Nu sitter jag och väntar på min ciabatta som jag ska smaska i mig och sedan funderar jag på att duscha och bädda ner mig!
Love y'all!
Pûss

Kommentarer
Postat av: Leia

Nej, dessutom kommer det ju larm om typ allt. Ät inte det eller det, du får cancer då.

Jag menar.. snart kan man ju inte äta något.



Aha, hehe. Vad har ni för en volvo? Vi har ju med två fina volvo. Och som du vet en åkbar just nu. Hahah. :D Fast sånt är livet.



Blir lite sugen på potatisgratäng, det är ju så gott. Mm!

Valborgen var lugn hemma, och idag hamnade jag i mc tåget, inte med flit. Fast det måste sett ganska tufft ut som ensam bil genom centrala Norrköping :D Haha. Hoppas din med vad bra!?



Härligt med minnen av gamla vänner, det kan man skratta länge åt. =)

Kramar

2009-05-02 @ 00:08:51
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: mamma min är från finland så hela hennes släkt bor där då :) det tror jag nog att han bli om du säger hur fint det är där.

har haft det sjukt trevligt, det är flera av mina vänner som fyller år nu så jag har vart på kalas och haft det trevligt, själv då? :)

2009-05-02 @ 00:14:59
URL: http://bitteremzan.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0