Oh nooo!

Jag kunde inte dy mig  >_<
Men den är ju såå god!

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej där! Du hade glömt att skriva med ditt bloggnamn. Fast eftersom vi pratade om ponnys så måste det vara du som skrev. =)



Tack förresten ang designen. =)

Läskigt det där med att drunkna. Vet hur det känns. Hände mig med när jag var liten. Hemskt. :S



2009-05-25 @ 21:04:33
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Råkade trycka på skicka innan jag var klar med svaret.. hehe.. Klantigt.



Jadå, en av mina gamla ponnysar är rosa med typ glitter på hela kroppen och med en krona med fiberoptik tror jag det heter som lyser i mörkret. Min favorit! =)

Kramar

2009-05-25 @ 21:05:51
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Ayla Catpaw

"Goood choklad XD



Sv; Det blir någon form av ljusbrunt och med detta förbereder jag mig för en mix av guldiga slingor ^^ Men slingorna kommer senare ^^



Javisst! Älska Rainbow Brite, så söta sånger och allt ^^ Filmerna går väl att få tag på i svenska webshopar? Men jag vill iofs helst ha det på engelska, då det var så man hade det som liten.



Jo, det är så att alla kasetter där man kan spara data har ett litet batteri som ser till att spara och hålla sakerna sparade. Men tidens tand och spelande gör att detta interna batteri till slut ger upp vilket resulterar i att gamla sparade filer försvinner och ingenting går att spara. Det går att bryta sig in i kasetterna och byta batteriet. Men då bör man vara väldigt säker på sin sak samt kunna löda. Mitt Pokemon crystal och guld har kassa batterier =( Jag hoppas inte mitt pokemon yellow, silver eller blå har tappat sitt. För jag har 3 superovanliga Mew sparade på dem ._,



Haha, precis! Men så får vi inte hoppas att det blir ^^ Då får jag inte glömma att gratta dig med en kommentar när du fyller då.



SJ ja! De är rena rama rånarna. USCH! Det är därför Norge är mycket bättre! Tacka vet jag att kunna åka till min hemort 135 mil upp i Norge för 199 NOK. Och då är det HELA vägen! Men som du säger, det är sjukt att man typ kan boka en resa utomlands för de pengarna man åker en bit med tåget..."



Ja fy fan, synd att jag åt upp den på typ en halvtimme hahahaa. XD



Ååh haha najz :D jag funderar på att skaffa mig typ ljusare, mer guldigare hår ;o eller typ blont överhår och brunt underhår och sedan uppklippt i värzta scene-girl anda haha. ^^



Haha jo det går säkert att få tag på på svenska, men ja engelsk Rainbow Brite måste ju vara det bästa egentligen! :D Originalspråk ftw! ^^



Ahaaa det visste inte jag :O jag vet inte om våra är sönder... de går väl sönder med tiden oavsett? Batterier brukar ju läcka typ... ;o Jag har också Mew och Celebi tror jag haha. :P Fast man kan ju fuska sig till Mew? XDD



Och haha tacktack! :D Yay för gratulationer muhaha. ^^



Haha ja fy fan. :\ Fast de snackar något om att det kommer att bli ÄNNU dyrare när de håller på att fasa ut monopolet... hoppas verkligen inte det, vadfan jag vill ju inte direkt att det ska vara fucking SJs fel ifall mitt förhållande med Simon inte håller. :S

2009-05-25 @ 23:22:57
URL: http://ayla.blogg.se/
Postat av: ROXY

ser smaskens ut, men jag har inte testat själv. :>

och katten är ej min, min man är barnvakt åt katten till en gemensam vän till oss som ej har eget hem.



jag har inte en enda hylla i mitt hem, men jag skulle dock behöva, men bara för jag vet att jag kommer flyttta en vacker dag orkar jag ej pyssla så mycket heller ;)

kramar

2009-05-26 @ 06:20:02
URL: http://legoliv.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0