Chicken and rice

Goddag!
Jag känner mig pigg och på topp idag! Nu ska jag fortsätta med dessa goda vanor, känner mig massa pepp!
Nu sitter jag och glor litet på tv och ska precis börja äta litet ris och chicken nuggets med gurkvatten, MUMS!

Justja, jag köpte ett nytt spel igår =) Inget supperrare men ändå ett välkommet tillskott till min Game Boy samling. Har ju bestämt mig för att få tag på exakt vartenda game boy spel, och jag är en god bit på vägen ^^ Rowligt!
Nej, nu får jag börja röra på mig. Har litet att pyssla med innan jag cyklar till jobbet!

Love y'all

Kommentarer
Postat av: Ayla Catpaw

"Sv; Jadu, jag kan säga att jag blev mäkta förbannad när jag missade den där auktionen. *Morr



Black Sabbath - Paranoid <3

Den är verkligen såå jäkla bra! En av mina bästa låtar på singstar. Och eftersom jag är kass på att sjunga så är jag litet stolt =P



Haha! Fixade ni fram så att man kunde köra med klockan T.T och tuppen Drumstick i Diddy kong racing?



Nej! Vad coolt! Den där pikachu N64 är riktigt snygg! Men skulle även vilja ha den där tvåfärgade genomskilniga utgåvan. Så då blir det 3 N64 ;D Jag vet! Älskade Pokemon när det kom. Jag har typ alla spel fram till pokemon silver, haha XD

Joe, men bilar är skojs! Dels att köra, åka med och titta på, haha =)



Aah, vad roligt med studenten =D Det var ju ngt av den roligaste tiden i livet <3 Vilka minnen, haha känns som om man är typ 100 bast XD



Aah, okej. Jag är nog också dålig på det där med organiserade grejs :P Shit the same, det är müsigt hos mig ändå ;D



Hoppas du har en toppenfin dag!"



Jo, kan tänka mig det... :\



Hahahha awww XDD jo men Black Sabbath forever. <333 Jag älskar också Black Sabbath - Black Sabbath, den är så underbart kuslig och ondskefull. ;D



Vaa? :O Jag tror inte det, har iallafall aldrig hört talas om det? :O



Hahah vi hade också typ massvis med spel, minns du Pokémon Stadium? XXXXDDDDD!! <333 Och den där där man skulle ta en massa snapshots och sådant hahaha. :D



Ååh haha jag hoppas att jag också får bra minnen ^^ fyller ju också 19 nästan samtidigt! :D



Hahah usch hemma hos mig är det knappast mysigt alls. Sniff. ;(

Hehe detsamma! ^^

2009-05-06 @ 22:24:06
URL: http://ayla.blogg.se/
Postat av: Leia

Jadu, har något jäkla tele 2 eller nåt. Och vill ha något annat :S



Wohoo, disney är kul. Brukar ibland spela kingdom hearts tror jag det heter till ps2. Bara det att det är så svårt och kommer inte längre vidare. =/



Håller med dig, finns ingen anledning att lägga sig under kniver för en sådan sak. Urk,. :D



Tänkte ha någon tjejig färg.. =)



Kramar

2009-05-06 @ 23:11:09
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

åh mat...bäst ja går och lägger mej innan ja rensar kylskåpet :P

2009-05-06 @ 23:26:46
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0