White peach

Jag har nu för första gången ätit en vit persika. Ja, så fort jag får se någonting nytt i affären så måste jag pröva! Så eftersom jag hört att den vita persikan ska vara såå mycket bättre och godare än den vanliga, blev ju inte förväntningarn lägre! Men efter att ha ätit en måste jag säga att de smakade som vilken persika som helst ;)
Jaja, det var iaf kul att testa! Något annat som är mycket gott är Granatäpple! Mumma, det åt jag ett till kvällsmat igår! Nu sitter jag och lurar på vad jag ska äta till middag... Det blir nog en fullkornspastasallad med ruccola och litet ost, skinka och lök/vitlök =)
Sitter och klurar på att köpa något nytt salongsshampo, men jag ska lukta mig fram tror jag. Men det lutar åt Tigi shampoo <3
Hoppas H kommer hem innan 19.oo! För då kan jag redan idag lukta mig ut ett nytt shampo ;D
Näe, nu ska jag diska litet!

Pûss!

Kommentarer
Postat av: Hilea

Vit persika??? Aldrig hört talas om... haha

2009-03-07 @ 11:39:28
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0